vineri, 24 februarie 2017

Statul criminal roman - partea II

  • De cate ori poti sa fi sanctionat degeaba la locul de munca? Raspuns: de cate ori este nevoie, pana cand esti dat afara.
  • Monica Pop - razbunatoare, abuziva si fara scrupule: A emis 5 sanctini disciplinare impotriva mea, anulate ulterior in instnta ca neintemeiate.Ea nu a fost trasa la raspundere in nici un fel pentru abuz.
  • Ce face Monica Pop cand o sanctiune data de ea este anulata de instanta: emite imediat alta sanctiune, ca razbunare.
  • ROMANIA - un stat criminal, in care directorii despotici te pot sanctiona la nesfarsit in mod neintemeiat, fara sa fie trasi la raspundere.
  • Autoritatile refuza sa intervina, iar Monica Pop isi vede mai departe de abuzuri, intrucat este sustinuta de PSD.

In anul 2013, Monica Pop iesea la B1TV si, printre insultele grave la adresa mea, precum ca as fi o "psihopata", a mentionat ca: "Eu nu puteam sa las sa ramana in spital un asemenea om, care ar fi facut acelasi lucru ca cel de la Perla, impusca sau omora pe cineva." [Link].

E timpul sa lamurim subiectul, ca sa vedem in cel hal abject minte Monica Pop de fiecare data cand are prilejul.

Adavarul este urmatorul: Monica Pop m-a sanctionat disciplinar de 6 ori. Cinci din sanctiuni au fost anulate de mine in instanta. Pe a 6-a nu am reusit (inca) sa o anulez, deoarece nu am avut banii necesari pentru un avocat mai bun decat cel din oficiu.

In nici una din deciziile de sanctionare nu se regasesc afirmatiile pe care le face Monica Pop la TV, precum ca as pune in pericol viata pacientilor, sau ca "omoram sau impuscam pe cineva", sau ca as fi batut un pacient. Intrucat nu am nimic de ascuns, puteti citi ultima decizia de sanctionare aici: [Link]

Ce se intampla daca te opui PSD-lui
O lista completa a sanctiunilor emise impotriva mea poate fi vazuta mai jos.


Perioada
Sanctiune
Dosar
Motiv invocat pentru sanctiune
2006
avertisment scris
7861/3/2006
(castigat)
Fara motivare oficiala
2006
Mutare disciplinara
7861/3/2006
(castigat)
Fara motivare oficiala
2006
Suspendare 4 zile
33971/3/2006
(castigat)
Pretise absente
2008
Suspendare 10 zile
14381/3/2008
(castigat)
Pretinsa lipsa ALP (Aviz Libera Practica)
2008
Desfacerea contractului de munca
17058/3/2008
(castigat)
Pretinsa lipsa ALP (Aviz Libera Practica)
2010
Desfacerea contractului de munca
42052/3/2010
(pierdut)
Pretise absente neintemeiate


Nimeni in istoria sistemului sanitar romanesc nu a mai fost sanctionat de atatea ori degeaba.

Se poate vedea cu usuinta ca Monica Pop foloseste ca sanctiunea disciplinara ca metoda de razbunare impotriva salariatilor incomozi, cum am fost si eu de exemplu. Vina mea? M-am opus coruptiei existente in spital si am refuzat sa iau parte la jecmanirea pacientilor, insa verticalitatea m-a costat scump. In Spitaul de Oftalmolgie nu poti sa fi neutru: ori faci parte din mafia medicala, ori pleci din functie. "Cine nu este cu noi este impotriva noastra!" este principiul aplicat de conducerea spitalului.

Observati ca doua din sactiuni au fost date fara nici o motivare oficiala. La momentul raspectiv am constatat ca Monica Pop nu cunostea nici macar prevederile elementare din Codul Muncii, si anume ca orice decizie de sanctionare trebuie motivata. Nu poti sa sanctionezi pe cineva fara sa invoci un motiv oficial, insa exact asta a facut Monica Pop in 2006, cu primele doua decizii.
Ajunsesem sa o intreb de ce ma sanctioneaza, iar ea imi raspunde in bataie de joc ca "stiu eu mai bine de ce" si ca nu voi afla motivele decat daca merg in instanta. A pierdut din aceasta cauza primul proces, insa acest fapt n-a impiedicat-o sa-si reia imediat abuzurile, sanctionadu-ma din nou.

Asadar, in perioada 2006-2008, Monica Pop s-a folosit de functia de manager de spital ca sa-mi aplice nu mai putin de 5 sanctiuni disciplinare neintemeiate, inclusiv desfacerea abuziva a contractului de munca in 2008. Toate aceste sanctiuni au fost anulate in instanta, insa, din pacate, Monica Pop nu a fost trasa niciodata la raspundere pentru faptele comise si a continuat pana in prezent seria de abuzuri impotriva mea.

In 2010, tocmai castigasem dosarul 17058/3/2008 si trebuia sa ma intorc la vechiul loc de munca.Ghiciti ce a facut insa Monica Pop? Ei bine, mi-a desfacut iarasi contractul de munca, mintind cu nersusinare ca "refuz sa ma prezint la locul de munca".

A 6 oara i-a iesit. Dupa 4 ani de stradanii si dupa ce 5 sanctiuni fusesera anulate, in 2010 Monica Pop a reusit sa-mi desfaca contractul de munca pentru a doua oara. Pentru a-si atinge obiectivul a fabricat nu mai putin de 30 de documente false si a cheltuit din fondurile spitalului 80.000 euro, bani care au fost platiti avocatei ei personale Puiu Gabriela. (Pentru cei care nu stiu, Monica Pop si-a angajat avocata personala drept avocata a spitalului, platind-o din fondurile destinate bolnavilor).

Monica Pop nu numai ca nu si-a recunoscut vreodata abuzurile facute, dar are nerusinarea sa minta de fiecare data cand are ocazia, omitand sa spuna despre procesele pierdute de spital si repetand exact acelasi acuzatii care s-au dovedit false in fata instantei.

Asadar, Monica Pop minte in cel mai ordinar mod cu putinta: placa de la niste franturi de adevar (ca am fost sanctionata disciplinar de ea) dar "uita" sa mentioneze ca 5 sanctiuni au fost anulte in instanta ca neintemeiate, ca spitalul imi datoreaza despagubiri substantiale si ca nu a platit decat o mica parte din ele etc. Apoi, cand iese la TV, inlocuieste ce scrie in actele oficiale cu varianta propie. In hartiile oficiale scrie (in mod fals) ca as fi avut "absente nemotivate", insa la televizor incepe sa urle ca "puteam sa omor pe cineva".

Sa sanctionezi un angajat de 5 ori fara nici un motiv intemeiat (fapte recunoscute de instanta) reprezinta un abuz extrem de grav din partea unui conducator de spital. Intr-o tara cu adevarat civilizata Monica Pop ar fi fost de multa vreme demisa din functie de autoritatile sanitare si pe deasupra ar fi fost silita sa plateasca despagubiri substantiale.

In Romania insa, dupa cum se poate observa, cei care fac abuzuri isi mentin functiile si chiar au nerusinarea sa sa se laude cu ilegalitatile facute pe posturile TV.
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu