miercuri, 15 iunie 2011

Ce spun altii despre Monica Pop (partea I)

Ce spun pacientii pe siteul Doctorbun.ro. Monica Pop urla la ei si le face scandal

 
 "Unui om cu asemenea functie, nu-i este permis sa-si puna mainile in sold si sa se comporte ca in mijlocul mahalalei, sa urle si sa jigneasca pacientii si insotitorii acestora, care sigur nu se aflau acolo de placere."
"Am incercat sa va iert,dar n-am putut,am incercat sa uit dar n-am putut."

Ce este Doctorbun.ro? Pe scurt, un site care isi propune sa alcatuiasca un profil detailat pentru orice medic inscris.  Pacientilor li se ofera posibilitatea de a-si exprima opinia despre activitatea medicilor, fie prin voturi, fie prin comentarii. Opiniile, evident, pot fi si pozitive si negative, iar Doctorbun, in mod corect, nu pare sa le cenzureze in nici un fel.

Sa vedem acum ce scrie despre Monica Pop, cea care de mai bine de 17 ani se afla la conducerea Spitalului de Oftalmologie. (Ca sa vizualizezi comentariile este necesar sa iti faci un cont pe site.) Din cele 6 comentarii postate, 4 sunt negative, 1 singur e pozitiv si 1 neutru.  Aveti mai jos un screenshot de pe site:
  
 Iata ce scrie un pacient (anonim din pacate):"Nu am cunoscut-o intr-un dialog interpersonal ci am asistat la 2 interventii ale dansei vis-a vis de pacientii existenti in holul spitalului. Atitudinea dansei chiar daca scopul era unul nobil(ordinea si disciplina), a fost una total nepotrivita, neprofesionala. Unui om cu asemenea functie, nu-i este permis sa-si puna mainile in sold si sa se comporte ca in mijlocul mahalalei, sa urle si sa jigneasca pacientii si insotitorii acestora, care sigur nu se aflau acolo de placere.
Un manager de spital ar trebui sa gaseasca alte solutii pentru relatia cu pacientii si mai ales cu insotitorii lor.
Avand in vedere particularitatile acestui spital, as sugera sa se ofere contracost echipament adecvat de intrare in spital(papuci de unica folosinta si halate). Nu este normal ca spitalul sa fie formal in CARANTINA de ani de zile. Sunt multi bolnavi care nu se pot deplasa singuri, care au nevoie de hrana adusa de familie, de contact cu familia.
Solutia in aceste situatii este "mica negociere cu portarii", astfel intrand in spital foarte multe persoane cu incaltaminte de strada.Acest lucru consider ca este mult mai nociv pentru spital decat accesul legal, contracost si cu echipament adecvat al vizitatorilor.
Poate doamna directoare va lua in consideratie aceasta sugestie. "

 Dupa cum se poate vedea, pacientul relateaza problemele clasice pe care le poti gasi in holul Spitalului de Oftalmologie:

  • Monica Pop facand scandal pacientilor sub pretextul  "ca face ordine". Mai exact, se comporta "ca in mijlocul mahalalei". Urla, insulta, ameninta si in unele cazuri nu ezita sa treaca si la imbranceli si paruieli cu pacientii.
  • Oameni care nu au voie sa-si vada rudele internate, datorita faptului ca spitalul este intr-o vesnica pseudo-carantina.
  • Regula de mai sus  dispare imediat in cazul in care "negociezi cu portarii". Acestia, in schimbul unei mici "atentii", sunt dispusi sa te lase  sa-ti vezi rudele.
Sa vedem ce ne mai spun alte persoane:

"Imi aduc aminte cu multa amaraciune ziua cind a fost operata fetita mea in clinica dv.Pentru ca a plins cind i s-a facut injectia i.v.,v-ati enervat asa de tare incit ati certat-o,ati jignit-o (se afla pe masa de operatie).Un medic din sala a iesit sa ma caute pe mine,mama ei si sa-mi spuna sa ma pitesc undeva ca ma cauta dr.Pop Monica furioasa sa-mi faca scandal ca nu stiu sa-mi educ copilul (se afla la a 3-a operatie nereusita) Nu voi uita d-na dr.acea zi.Am incercat sa va iert,dar n-am putut,am incercat sa uit dar n-am putut.Ati iesit intradevar pe hol si casa scarilor si ati tipat la toata lumea."
 
 
Ca de obicei, Monica Pop isi ascunde esecul ("a 3-a operatie nereusita") in spatele urletelor. Schema este tipica: atunci cand operatia iese prost,  Monica Pop incepe sa faca scandal pacientului si sa dea vina pe el, pentru ca acesta sa nu indrazneasca ulterior sa-i ceara socoteala.

Alt comentarii asemanatore scris de Lavinia Popa si Georgeta Fita:

"si eu am patit ceva asemanator cu fetita mea ..am fost la un consult oftamologic pt ca am observat ca ii fug ochisori si in speranta ca o sa gasesc o doctorita care o sa o consulte frumos si ne va spune ce e de facut s`a apucat sa ne jigneasca si sa imi spuna ca fetita e needucata ca de ce plange..."

"N-am sa uit niciodata cand ,la recomandarea medicului de familie, am venit la doamna Monica Pop cu speranta in suflet ca ma poate ajuta. Copilul meu avea 10 ani si jumatate atunci si ramasese fara vedere la ochiul stang in urma unui teribil accident rutier. Mergea inca in carje. Pentru ca liftul era defect ne-am chinuit sa-l ducem in brate pa scari pana la cabinetul doamnei doctor de la etaj. Nu ma asteptam sa aiba compasiune pentru necazul nostru dar vorbele pe care i le-a adresat asistentei, la adresa noastra m-au dezgustat. Sunau cama asa :"Ia uite,draga, il trimite si pe asta cu bilet, fara sa ma sune macar inainte" Poate ca doamna doctor este bun manager dar la capitolul "OM" este repetenta.Georgeta Fita."

 Bun. Pe scurt, Monica Pop manifesta dispret si bataie de joc fata de pacienti si fata de problemele lor. O imagine diametral opusa fata de cea prezentata la TV, unde Monica Pop lasa impresia ca principala ei preocupare in viata este binele suprem al pacientilor.

Nota:
Cu toate ca pe Doctorbun.ro nu este  afisata  identitatea reala a celor care isi exprima opinia, ei nu sunt, tehnic vorbind, chiar anonimi, intrucat trebuie sa-si inregistreze un cont pe site folosind o adresa de email presonala ca sa poata scrie comentarii. Asadar, ar fi posibil cu sprijinul administratorilor de pe site sa fie contactate persoanele in cauza pentru a-si confirma  relatarile si pentru a da mai multe amanunte.
 
Esta foarte interesant de constatat ca Monica Pop acuza pe altii de exact ceea ce face ea. De pilda, in aprope toate comentariile ea ma acuza, printre altele, ca “fac scandal”, ca “aduc jigniri conducerii” si ca as fi “o persoana conflictogena” “cu probleme psihice”. Bineinteles, totul se rezuma la nivel de acuzatii mincinoase si balacareala, deoarece Monica Pop nu a putut aduce vreodata vreo dovada pentru afirmatiile pe care le face. Iata mai jos un fragment mincinos din raspunsul pe care mi l-a dat atunci cand am cerut actele pentru somaj (fireste, Monica Pop are obiceiul sa raspunda la cereri in bataie de joc adaugand lucruri care nu ai nici cea mai mica legatura cu obiectul cererii):


Pe langa faptul ca minte cu nerusinare  atunci cand descrie pretinsele fapte de mai sus, Monica Pop este si extrem de ipocrita: acuza pe altii de exact ceea ce face ea in mod curent.

Evident, Monica Pop nu considera despre ea ca ar avea un comportament aberant si inadmisibil atunci cand urla la pacienti in holul mare al spitalului. Si nici nu se trece in categoria persoanelor conflictogene sau cu probleme psihice atunci cand face scandaluri aproape zilnic. In schimb eu care NU AM FACUT ABSOLUT NIMIC sunt etichetata imediat cu cele mai abjecte epitete. 

 

2 comentarii:

  1. Eu cred ca e bolnava mintal si ar trebui internata de urgenta-

    RăspundețiȘtergere
  2. cum pUTETI CEI DIN MINISTERUL SANATATII S-O TINETI IN FUNCTIA DE PRESEDINTE AL COMISIEI OFTALMOLOGICE DE CE SA MAI SCRIEM D-STRA CE SE FACE LA SPITALUL OFTALMOLOGIC?CUM STA SI D-NUL VASILE... CARE FACE PARTE DIN PROTECTIA PACIENTILOR SI CONSILIUL DE ELITA AL SPITALULUI OFTALMOLOGIC,SPITALUL ESTE PESTE TOT PENTRU MUSAMALIZAREA NEREGULILOR INCLUSIV IN MALPRAXIS SECRETARA MIRUNA CEOBOATA SI PROPUS BALTA FLOREA ESTE PESTE TOT PENTRU MUSAMALIZAREA A TOT CE SE FACE ACOLO...

    RăspundețiȘtergere